ارائه وتحلیل بروزترین آمار ربات های صنعتی جهان
0 بازدید
سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۶
اندازه قلم :
آداک فلو
ربات های صنعتی و تحلیل آمارهای جهانی
ربات های صنعتی مبحث بسیار داغ و پرطرفداری در صنایع بزرگ و قسمت اتوماسیون صنعتی صنایع مختلف‌‌ می‌باشد،از خطوط تولید شرکت های خودروسازی که شامل قسمت های جوشکاری بدنه ، مونتاژ ، نقاشی و رنگ آمیزی بدنه هستند ،گرفته تا قسمت انتهایی خطوط تولید که برای بسته بندی و جابه جایی محصولات از یک نوار نقاله به نوار نقاله دیگر یا چینش محصول بر روی پالت و… همه و همه از کارهایی است که ربات های صنعتی در صنایع کل جهان انجام میدهند.
چرا اتوماسیون
انقلاب صنعتی چهارم اصطلاحی که چند سالی در صحبت های مربوط به صنعت و تکنولوژی وارد شده است ، شاید برای اولین بار استیو جابز در اخرین سال های زندگی اش این واژه را بکاربرد،ولی امروزه دیگر تمامی شرکت های پیشروی صنعتی درحال عملیاتی کردن این انقلاب هستند، اما واقعا انقلاب صنعتی آن هم از نوع چهارمی چه تعریفی دارد؟!
اولین انقلاب صنعتی که به انقلاب صنعتی اروپا مشهور است با اختراع موتور بخار جیمز وات شکل گرفت که از قدرت آب وبخار برای مکانیزه کردن تولیدات صنعتی استفاده میکرد.دومین انقلاب به بهره گیری از قدرت برق در تولیدات صنعتی در سطح بسیار گسترده تر با استفاده از موتورهای برقی گفته میشود. سومین انقلاب از فناوری اطلاعات والکترونیک برای مکانیزه کردن تولیدات در سطح فوق العاده کلان اسفاده میکرد وحالا انقلاب صنعتی چهارم برپایه انقلاب سوم بنا شده است؛انقلابی دیجیتال که از اواخر قرن گذشته درحال وقوع است.مشخصه اصلی آن تلفیق فناوری اطلاعات ،مکانیک،الکترونیک،هوش مصنوعی  وتعامل بین انسان وماشین است.درواقع در انقلاب چهارم دیگر به استفاده کردن یا استفاده نکرن از فناوری های نوین پرداخته نمیشود بلکه هدف تلفیق آن فناوری‌ها برای رسیدن به تیراژ های فوق العاده با قیمت کمتر است.
مهمترین نکته‌ی انقلاب صنعتی چهارم برای کشورهای درحال توسعه مانند ایران ،نقش بسزای اتوماسیون  در حال و آینده‌ی هرواحد صنعتی است.درواقع ازمون وخطای کشورهای پیشرفته به انقلاب های چهارگانه منتج شده است که مسیری قدم به قدم را برای کشور های درحال توسعه پیش رو گذاشته است. مطمعنا برای کشور ما که جایی بین انقلاب دوم وسوم صنعتی دارد، پیروی از این مسیر اجباریست. برای رقابت با غول های صنعتی که در مرزهای تکنولوژی هستند چاره‌ای جز طی کردن مسیر موفقیت انها و در نتیجه هرچه بیشتر رفتن به سمت اتوماسیون نیست.
فدراسیون بین المللی رباتیک
فدراسیون بین الملی رباتیک( IFR) بالاترین مرجع سازمانی رباتیک در جهان است.این سازمان که مقر ان در فرانکفورت آلمان میباشد بیشتر در زمینه ربات های صنعتی فعال است وامارهایی سالانه ، دوسالانه وبرخی را درهرچهار سال منتشر میکند که مرجع ومنبع اصلی انواع امارهای مرتبط با ربات های صنعتی در دنیا است. امار هایی که در ادامه مطرح خواهد شد همگی برگرفته از اخرین آمارهای این فدراسیون میباشد.
تحلیل آمار ربات های صنعتی
درسال ۲۰۱۴ با افزایش ۲۹% میزان فروش ربات های صنعتی به ۲۲۹۲۶۱ واحد رسیده است که بیشترین رشد سالانه فروش را دارا بوده است.فروش ربات های صنعتی در تمامی صنایع در مقایسه با سال قبل  دارای رشد بوده است. تامین کنندگان قطعات خودرو  و صنعت برق و الکترونیک بیشترین تاثیر را دراین رشد داشته اند.در این میان چین به عنوان بزرگترین بازار  ربات های صنعتی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و حتی شتاب بکارگیری  این ربات هارا افزایش داده است.
تامین کننده تمام تجهیزات صنایع آب ، نفت ، گاز و پتروشیمی با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت مناسب از برندهای معتبر 
.... قرارداد همکاری با نمایندگان برندهای مختلف در ترکیه و جمهوری اذربایجان ....

نمایندگی رسمی پمپ های caprari ایتالیا - تجهیزات ابزار دقیق TRODEKS انگلستان و BASS INS ترکیه

برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به آداک فلو‌‌ می‌باشد
دریافت قیمت آنلاین محصولات
adakflow.comadakflow.com - شیشنبمخص.زخئ - صصص.شیشنبمخص.زخئ